Sommerkroppen

Sommerkroppen totusen-og-aldri. I går dere, ga jeg samboeren min to valg: enten kunne vi gå på Gamlingen å svømme, eller så kunne vi spise is med peanøtter og sjokoladesaus. Så da satt jeg der da, i sofaen med enhjørningsbukse fra Primark som er 15cm for kort i beina med isen begravd nedi fanget. Ikke at jeg klaget der og da – det var en aldri så kulinarisk opplevelse. Angeren kom derimot noe snikende da samboeren like etterpå tok opp internettet for å søke etter sydenferie 2019. Hjelpe meg!

Med andre ord ble det ingen trening på meg i går. Og når familien min i tillegg har gitt meg 2 KILO med m&m, da forstår man at sommerkroppen ikke kommer til å være i rekkevidde med det første. Jeg trøster meg med at studenthybelen min i Bergen ikke inneholder fryseboks, og jeg dermed ikke kommer til å ha iskrem fristende i fryseren. Og at turnusen min viser fri i dag, slik at jeg har muligheten å gjøre opp de gale syndene fra gårsdagen. Med andre ord vil dagen bestå i svømming på dagtid og nattåpent på Kvadrat på kveldstid. Jeg satser på et par tusen skritt der også mellom klesstativene 😉

Make it a good one!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg