Ukens serietips

Okei, jeg må bare si det først og som sist. Det kommer ikke til å bli en fast spalte her inne hvor jeg tipser om serier. Jeg er nemlig den type person som ser serie en gang i halvåret. Og da gjerne en som alle andre har sett 5år tidligere. Eksempelvis har vi akkurat startet å se på “neste sommer” her hjemme. Og nevnte jeg filminteressen? Den er ikke-eksisterende. Hver gang vennene mine snakker om filmer de har sett, gidder de ikke engang og spør om jeg har sett den. De vet allerede svaret…

Jeg ser jo nå at slik introduksjon som over her, kanskje ikke er det beste salgstrikset for å selge inn tipsene mine, men jeg mener det – denne serien som foreløpig kun består av én sesong slukte samboeren og jeg på en helg.  Med spennende handling hvor man ikke greier å forutse neste trekk. Slik blir man hekta av!

________________

What / if

Serien handler om ekteparet Lisa og Sean Donovan som sliter med å få endene til å møtes. Sean har to jobber, men drømmer mest av alt å bli brannmann.  – hun jobber med et forskningsprosjekt hvor hun forsøker å få investorer med på laget for å lykkes på veien videre. En kveld da Sean jobber som bartender, møter han Anne som er villig til å investere i prosjektet til Lisa med så mye som 80 millioner dollar – om hun bare går med på å gi henne Sean for en natt.

Serien består av 10 episoder. Godt tips til regnværsdager 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg